vineri, septembrie 07, 2012

dar cind vintul obosit ....

Acum un an va povesteam despre un mirific cover. Intre timp, mai precis azi am mai descoperit unul.

Paranteza. De fapt, context: sint citeva trupe de rock foarte apreciate de multa lume (intre care prieteni buni de ai mei, in ale caror gusturi muzicale am in general mare incredere) , dar care mie pur si simplu nu-mi plac. In sensul ca deloc. Si ma refer intre altele la Manowar si la Nightwish. Azi ascultam in casti concertul asta , cuminte, docila si dornica de revelatii, ca poate poate reusesc sa ma las furata de mirajul muzicii pe care as putea ca de azi inainte sa n-o mai denumesc "menstruation rock". Ascult, muncesc, ascult. Si muncesc si ascult, dar mai mult muncesc. Si in egala masura ascult. si ajung la minutul 18.38. Si ma paleste freamatul interior. Si nedumerirea: de unde pula mea stiu eu piesa asta???

Adica asta:


Si ma gindesc, si ma sucesc....Opresc muzica, pastrez castile pe urechi, si o iau la fedonat: ta-na-na nanana, ta-na-na nana. ...De unde pula mea o stiu?????

si dintr-o data, ca o binecuvintare, soseste revelatia: "cind vintul s-a stirnit  vorbeste mareaaaa." Iaca si coveru' :





Ei, cum e ?  acu' zic ca poa' sa ne sune in cap continuu "...in betia de culori mii de valuri par viori purtind pe struna lor visarea."

..." cind pe cer un pescarus se avinta jucaus si neinfrint strabate zaaarea, sub seninul nesfirsit orisice indragostit vorbeste fericit cu maaaareeaaaaa"


Deci...ca sa ne fie clar: mie Nightwish imi aduce aminte de Catalin Crisan. 

Niciun comentariu: