joi, septembrie 06, 2012

try to remember ...

La iasi ploua ploua ploua ploua ploua ploua. n-as putea spune de ce, dar imi place grozav. imi aminteste de copilarie, de ultimele zile de vacanta, in care inghesuiam repede in genti toate bagajele si veneam la iasi cu miinile maro-galbui-verzui de la nucile pe care le mincam din coaja, cu picioarele zgiriate de la rugii de mure si cu talpile crapate de umblat descult prin ograda bunicii, prin drum, pe ses si pe la riu. Ploua grozav si imi vine sa ma culcusesc in pat, sub o paturica, sa inchid ochii , sa-mi dezvelesc un picior pe care sa simt aerul rece, de ploaie, intrat pe fereastra deschisa si sa aud cum ploua. Si in acest scenariu, sa speram ca nu-mi vine sa fac pipi, ca s-a dus dracu' toata poezia. pe aceasta cale doresc pentru ca sa va transmit o piesa muzical-lesinata, despre care mie imi place deoarece ca e superbitatea sa suprema.


 harry si nana:
 

 da' asta-mi place mai mult:
  

 am mai spus pe aici ca aura urziceanu e dumnezeu?

Niciun comentariu: