joi, martie 28, 2013

cum se cheama?

vorbesc cu Mada ieri la telefon:

1. ieri dimineata . eu o sun. ea raspunde. vorbim:
- despre copii, relatii, tv, retete, vreme. "Auzi, Tichi, cum se cheama tipul de roman de genul lui Proust?" Eu ma gindesc, ma sucesc..."parca tehnica se cheama stream of consciousness, da' tipu' de roman , nu stiu". "de parca am fi terminat , doamne iarta-ma, facultatea de fizica"(nota: Mada si cu mine am fost colege la facultatea de litere).
- apoi revenim la discutii pamintene: mincare naturista, paprika, politica, stiri.

2. ieri dupa amiaza. eu ii dau sms:
"Mada, cum se cheama complexul unde v-ati luat voi casa. un coleg de-al meu vrea sa-si cumpere si el..."

3.ieri si mai dupa amiaza. ea ma suna, eu raspund, vorbim:
- "nu mai sint case in complexul asta, Tiki, da' dezvoltatoru' se cheama (...asa) si mai construieste un complex in ...(cutare loc). 
- eu incerc sa nimeresc pe google complexul de care-mi zice ea, imi informez colegul, toate bune..

4.azi dimineata. ea imi da sms:
" se cheama roman fluviu"

Eu caut pe google:

complex Roman fluviu iasi
Roman Fluviu apartamente iasi
real estate Roman Fluviu iasi
Roman Fluviu prima casa

Niciun comentariu: