miercuri, octombrie 09, 2013

javre

Eu sint de acord cu eutanasierea ciinilor vagabonzi.
Am fost, sint si voi fi mereu de acord cu eutanasierea lor.

Chestie inumana?
Barbaritate?
Poate.Dar are cineva o solutie mai buna? Nu miorlaieli si promisiuni ca vor fi adunati in adaposturi, ca vor fi castrati, ca vor avea toti carnet de note si vor studia codul bunelor maniere, ci o solutie reala, precisa, prin aplicarea careia sa nu mai bintuie hoarde de javre noaptea (..si ziua) pe strazi ... avem? S-a tot vorbit pe tema asta mult si prost, s-au tot spalat bani pe la ong-urile vietii, fix degeaba.
M-am saturat sa-mi fie frica de hoardele de javre care umbla horhaind pe toate strazile din oras si m-am saturat de babele nebune care le fac adaposturi pe la scara blocului si m-am saturat sa tot aud miorlaieli ca "vaaaai, sint si ei suflete, vaaai, cita barbaritate! vaaai, saracutii, nu ti-e mila?"

Ba mi-e mila! Ba mi-s dragi! Si pentru ca mi-e mila ii iau acasa. Daca vreau sa salvez o javra, o iau acasa la mine,o hranesc si o ingrijesc. Daca vreau ca javra mea sa nu muste oameni, o tin in casuta mea, ii ofer liniste, hrana, o familie si plimbari asistate. Si cind javra mea draga s-a cacat in fata blocului, eu iau o punguta, string cacatul si il duc la cos. Si cind javra mea e in calduri, o duc la impreunat, daca pot sa am grija si de catelusi.
Da, dar daca nu sint in stare sa fac toate cele de mai sus si nu vreau sa-mi puta casa a ciine si daca n-am bani de dat lunar la veterinar si daca n-am chef sa ies dimineata cu ciinele la plimbare si daca mi-e greata sa-i adun cacatul din fata blocului si nu suport ciinele in calduri  care se freaca de piciorul meu, atunci nu-l iau acasa, pentru ca nu pot.  Las sa-l ia cineva care poate face toate astea. Sau fac un efort ca sa-l pot lua eu.
In niciun caz, insa, nu-l las la bloc si  nu ma apuc sa hranesc javrele din cartier cu ce n-am putut eu minca la prinz si nu le fac casuta din cutii decarton in spatele blocului. Si mai ales, daca nu sint in stare sa fac nimic, tac dracului din gura, pentru ca e curata si cumplita nesimtire sa "latru" despre cit de trista e soarta ciinilor vagabonzi intr-o tara in care zilnic ajung la spital oameni muscati de ciini pe strada.

Deci, asta-i: sint pro eutanasiere! Cit despre aia care vorbesc de drepturile animalelor, as vrea sa le povestesc despre sufletelele candide ale puilor de pe rotisor, despre privirea blinda a vacilor din burgeri si despre masacrul cumplit comis de cei care lucreaza la deratizare.

Am scris cele de mai sus pentru ca m-am plictisit de povestea asta. Daca se facea ceva concret in privinta asta mai demult (se tot "dezbate" pe tema asta de ani de zile), nu se mai ajungea sa fie un copil ucis de javre.


p.s. Tudor Chirila sucks. (n-are legatura cu subiectul, da' daca tot am avut timp sa scriu pe blog...)





Niciun comentariu: